wtorek, 30 października 2012

któż z nas nie kocha chałwy?

a szczególnie tej z firmy Odra? miałam przyjemność już chwilkę temu testować ich produkty i po raz kolejny się nie zawiodłam :) Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych „Odra”  należy do jednej z największych firm cukierniczych w Polsce. Dzięki 60-letniemu doświadczeniu w produkcji słodyczy Firma osiągnęła mocną i stabilną pozycję na polskim rynku słodyczy, a marka Odra cieszy się dużą popularnością wśród Konsumentów. Sztandarowym produktem Firmy jest chałwa. Jako zdecydowany lider w swoim segmencie z udziałem rynkowym sięgającym 60%, chałwa z Odry stale zyskuje uznanie wśród nowych Klientów. Firma słynie także z produkcji m.in. Trufli, Galaretek Opolanek czy cukierków Leśnych, a szeroki wachlarz oferty asortymentowej obejmuje słodycze z kategorii: karmelków (twardych i nadziewanych), cukierków czekoladowych, pralin i bombonier, sezamków, gumek rozpuszczalnych oraz pomadek i drażetek.

Od firmy dostałam paczkę chałwy (12szt.) o smaku waniliowym - przepyszna! :)




Do testowania, jako nowy produkt, jeszcze niedostępny na naszym rynku, dostałam również muesli firmy beauty line oraz dwa batoniki naładowane zdrową energią. :)




Bardzo dziękuję firmie Odra za możliwość testowania ich produktów :))

2 komentarze:

dziękuję za odwiedziny! będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz tutaj swój ślad! :)